Thai Massage

To Thai Massage ή Νuad thai, όπως είναι η παραδοσιακή του ονομασία, είναι μια πανάρχαια θεραπευτική τέχνη της Άπω Ανατολής. Οι ρίζες του χάνονται στα βάθη της αρχαιότητας.

Στο πλαίσιο της ταϊλανδέζικης κοσμοθεωρίας, ο άνθρωπος έχει τρισδιάστατη υπόσταση. Η πιο απτή εκδήλωση της ύπαρξης μας είναι το υλικό σώμα. Ακολουθεί το ενεργειακό σώμα (αυτό περιλαμβάνει τα Sen) και τέλος ο Νους.

Οι Ταϊλανδοί είναι Βουδιστές και συνεπώς δεν πιστεύουν στην ύπαρξη της ψυχής. Ο όρος Νους (που έχει και την έννοια της Καρδιάς, καθώς πιστεύεται ότι η καρδιά είναι η έδρα του νου) περιλαμβάνει τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις διανοητικές μας λειτουργίες.

Thai – Yoga Massage.

Tο σύστημα που στις μέρες μας καλείται Thai Massage κατάγεται από την Ινδία. Ασφαλώς, στην αρχαιότητα, οι ανταλλαγές μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών ήταν σύνηθες φαινόμενο. Έτσι, ανά τους αιώνες, οι παραδοσιακές θεραπευτικές διδασκαλίες χρωματιστήκαν από αυτές των γειτονικών χωρών. Άλλωστε, αυτό συνέβαινε στο αρχαίο Eλληνικό χώρο - η ανταλλαγή γνώσεων έδινε και έπαιρνε στην λεκάνη της Μεσογείου, στην Εγγύς και στη Μέση Ανατολή.

Πώς όμως η γνώση του Thai Massage έφτασε στην Ταϊλάνδη από την Ινδία;

Η Ινδία είναι ένας τόπος όπου στην αρχαιότητα αναπτύχθηκε ένας μεγαλειώδης πολιτισμός. Η επιστημονική σκέψη, και συνεπώς και ιατρικός κλάδος, γνώρισε μεγάλη άνθιση στην αρχαίο Ινδία. Η Αγιουρβέδα - η παραδοσιακή ινδική ιατρική - ήταν εξαπλωμένη σε όλη

τη χώρα και κάθε δάσκαλος της κατείχε τα δικά του μυστικά.

Στόχοι του Thai Yoga Massage:

  • Να υποστηρίξουν μεγάλη έκταση κινήσεων σε ορισμένες αρθρώσεις ειδικά όταν πρόκειται για συγκεκριμένες κινητικές επιδεξιότητες
  • Να βελτιώσουν την ικανότητα απόδοσης.
  • Να ελαττώσουν την αυξημένη μυϊκή τάση. Οι βραχείς μύες μπορούν να προκαλέσουν κακώσεις στα περιφερικά νεύρα και στα αιμοφόρα αγγεία. π.χ., έχει αναφερθεί το σύνδρομο του σκαληνού και του απιοειδή.
  • Να λειτουργούν προληπτικά. Επιθυμία εδώ είναι η αύξηση της ευκαμψίας και της ελαστικότητας των μυών.
  • Να τονώσουν τη μυϊκή αίσθηση. Στην αρχή η αργή κίνηση βοηθά στη βελτίωση της μυϊκής αίσθησης, αλλά η δυσκολία δεν είναι στην εκμάθηση εκτέλεσης των ασκήσεών μας, με αργό ρυθμό. Το δύσκολο είναι να μάθουμε να χαλαρώνουμε στη διάρκεια κάθε κίνησης.
  • Να βελτιώσουν το συντονισμό των κινήσεων. Ο ανεπαρκής συντονισμός φέρνει μεταβολές στην κυκλοφορία και οδηγεί σε μικρο-τραύματα.
  • Να αποτελέσουν μέσο για χαλάρωση και πνευματικό αυτοέλεγχο. Η χαλάρωση των μυών διευκολύνει το γενικότερο νεύρο-μυϊκό συντονισμό και υποστηρίζει την ενεργοποίηση του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος.

Προσφέρονται:

  • Αναλυτικές σημειώσεις, η ύλη της εκπαίδευσης σε γραπτή και σε ηλεκτρονική μορφή (power point).
  • Βιβλιογραφία.
  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Διάρκεια Εκπαίδευσης:

  • 2 ημέρες